24 paź 2009

Plemiona - rozbijanie bunkra

Bunkry bywają różne - lepsze i gorsze, bardziej lub mniej sensownie zorganizowane. Poniżej możecie przyjrzeć się pozornie dobrze zbunkrowanej wiosce.

88,4 tys. pikinierów - wydawałoby się, że rozbije każdą rotę lekkiej kawalerii. A niespełna 47 tys. mieczników dokończy dzieła z atakującymi toporami. Czy jednak na pewno?



Skan (zwiad) przed atakami - raport wygenerowany
w grze przeglądarkowej Plemiona (http://www.plemiona.pl/)
Okazuje się, że wystarczyło 19 pełnych ofów (każdy z 300-400 taranami), żeby bunkier zniszczyć i przejąć. Na poniższej ilustracji widzicie efekt wejścia do wioski ostatniego, 19 ofa (akcja przeprowadzona została w ten weekend).

Ostatni, 19 atak - raport wygenerowany
w grze przeglądarkowej Plemiona (http://www.plemiona.pl/)
Wystarczyłoby jednak, aby w wiosce znalazło się o 10-20 tys. łuczników więcej, by nie zdołało jej pokonać nawet kolejnych kilkanaście zagród ofensywnych. We wsparciu defensywy łucznicy są bowiem niezastąpieni i... diabelnie skuteczni.
-->

1 komentarz:

Skomentuj, wyjaśnij, skrytykuj - pomóż innym lepiej zrozumieć grę!